Minggu, 22 November 2015

Cirit-birit Pemulihan Semula Jadi - Apa yang Anda Boleh Dapatkan untuk Penyembuhan Diri Anda

Cirit-birit Pemulihan Semula Jadi - Apa yang Anda Boleh Dapatkan untuk Penyembuhan Diri Anda

Cirit-birit adalah salah satu masalah sosial yang mengancam orang yang mungkin anda hadapi. Ia memalukan apabila anda bercakap dengan seseorang dan anda meninggalkan dia atau dia seorang diri, kerana anda perlu pergi ke bilik selesa dan melakukannya "panggilan alam semula jadi". Secara umumnya, cirit-birit adalah penyakit bawaan air dan boleh memberi kesan kepada rakyat semua peringkat umur. Adakah anda selalu berasa seperti ini tidak seimbang? Nah, ia adalah masa yang terbaik untuk kedua-cirit-birit ubat semula jadi.

Walau bagaimanapun, mengapa anda perlu pergi untuk ubat semula jadi? Sebenarnya, kebanyakan lebih ubat kaunter tidak memberi bantuan segera seperti apa ubat semula jadi boleh lakukan. Jadi, jika anda sedang mencari untuk cirit-birit ubat semula jadi, mencari penyelesaian yang berikut di bawah boleh menjadi satu perkara yang baik.

1. serbuk Carob - Ini boleh bekerja terutama sekali berkaitan dengan cirit-birit bayi. Rawatan ini benar-benar bekerja untuk alasan bahawa carob mengandungi tahap serat yang boleh membantu anda dalam membersihkan masalah penghadaman termasuk cirit-birit.

2. Apple cider cuka - Anda boleh menggunakan epal cider cuka sebagai ubat cirit-birit yang hebat semula jadi. Anda boleh mula mengambil sudu teh cuka serta sudu teh madu ke dalam segelas air setengah jam yang betul sebelum mengambil setiap hidangan.

3. Yogurt - Ia memberi manfaat dari segi mengekalkan atau memulihkan kesihatan saluran usus anda. Di kebanyakan negara, yogurt telah bekerja selama bertahun-tahun sebagai ubat yang baik mereka untuk cirit-birit bayi dengan kedua-dua orang biasa dan juga doktor.

4. Halia - Anda mungkin telah terkejut tentang menggunakan halia sebagai salah satu daripada cirit-birit ubat semula jadi. Walau bagaimanapun, ia berfungsi hebat dalam merawat gangguan. Teh halia pasti boleh berhenti kedua-kekejangan dan kesakitan. Anda boleh cuba untuk mengambil satu sudu teh pes yang dibuat bahagian yang sama kayu manis serbuk dicampur dengan madu sebanyak tiga kali sehari.

5. Jus lemon - Ia adalah kaedah yang paling mudah bagaimana anda boleh menghilangkan cirit-birit. Anda hanya perlu minum jus lemon ke dalam gelas besar air selama kira-kira tiga hingga lima kali sehari. Ia akan membantu anda mengenai membunuh patogen yang menyebabkan cirit-birit.

Terdapat banyak rawatan yang boleh membantu anda membanteras cirit-birit. Mengambil mereka cirit-birit ubat semula jadi boleh menjadi satu perkara yang baik, bukan sahaja untuk membersihkan gangguan tetapi juga untuk menabung wang.

1 komentar: